FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

lördag 19 juni 2010

"Prove them wrong!"

För cirka åtta veckor sedan skrev jag det här inlägget inför ett besök hos min mamma, som minst sagt ställde sig lite tveksam till mitt val av viktminskningsmetod. Jag minns att jag blev extra motiverad av hennes och många andras negativa inställning och gav mig tusan på att fixa det här en gång för alla - "prove them wrong".

Idag, åtta Cambridge-veckor senare, ser jag fram emot ännu en mor-och-dotter-dag. Den här gången behöver jag varken försvara mig eller intyga att det kommer att fungera, för precis som jag skrev i inlägget den där dagen: jag är ett levande bevis för det!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg det inlägget, och din mammas skepsis...även om hon provat ananasmetoden :-) Vilken härlig segerkänsla att få vara ett livs levande bevis på att det fungerar. Hoppas ni får en jätte mysig dag tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Vi hade en jättebra dag, och hon påtalade flera gånger vilken skillnad det är nu. Så roligt att höra från en tidigare tvivlare. Och motiverande inför resten av sommaren! :)

    SvaraRadera